Jak nakupovat ?
Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.
Hledání zboží
- Pokud chcete rychle najít nějaké konkrétní zboží můžete použít vyhledávací pole v pravé horní části stránky.
- Jestliže nehledáte nějakou jednu konkrétní věc, doporučujeme využít filtrace v kategoriích. Například Kliknete na záložku "Chlapecké oblečení" a nahoře nad výpisem oblečků je několik řádků filtrů. Oblečky si můžete vyfiltrovat podle typu oblečení (kalhoty/trička/...), podle velikosti, nebo dokonce i podle značek a barev. Samozřejmostí je možnost nastavit s icenové rozmezí zobrazovaných produktů.
Košík
- Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka "koupit".
- V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, počet kusů, ceny jednotlivých položek i cenu souhrnou.
- Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
Registrace
Nakupovat můžete jako:
- Neregistrovaný zákazník - pokud nakupujete na Sovik.cz můžete nakupovat jako neregistrovaný zákazník, pouze vyplníte své údaje, vyberete způsob dopravy a kliknete na "dokončit objednávku".
- Registrovaný zákazník - Tuto možnost rozhodně doporučujeme. V pravém horním roku naleznete ikonu panáčka se symbolem + . Po kliknutí na něj se vám otevře formulář, kde vyplníte Vaše jméno, dodací údaje a email. Po dokončení registrace vám bude na email zasláno přihlašovací heslo (jako přihlašovací jméno slouží váš email) V případě, že by se vám stalo, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.
Proč se registrovat?
Získáte přístup do zákaznické sekce, kde můžete spravovat například:
- Změnu přihlašovacího jména a hesla
- Upravovat Vaše dodací a fakturační údaje
- Můžete nám poslat autorizovaný dotaz přes formulář v zákaznické sekci
- Můžete spravovat všechny své objednávky, uvidíte jestli je pro vás balíme, nebo jestli už je má doručovací společnost a vy už máte vyhlížet kurýra
Doprava a platba
- V první záložce košíku si vyberete způsob dopravy který pro vás bude nejvýhodnější. Snažíme se nabídnout pro každého něco, ať už preferujete rychlé dodání, nebo nízkou cenu dopravy.
- Máte-li navíc k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka vám bude z objednávky ihned odečtena.
- Poté klikněte na tlačítko "Pokračovat v objednávce". Pokud jste zvolili Zásilkovnu, nebo PPL Parcel otevře se vám malé okýnko ve kterém specifikujete na kterou pobočku si přejete balíček zaslat. Doporučujme odsouhlasit zjištění údajů o poloze - nalezne vám to nejbližší pobočku samo.
- Vyberte platební metodu. Z platebních metod nabízíme zatím pouze platbu předem na účet, ale budeme se snažit časem nabídnout další.
Shrnutí a odeslání objednávky
Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka "Dokončit objednávku" .
Tipy nakonec
- O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle 777 013 666.
- Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.